InShared introduceert 'roze pop' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 31 mei 2021 @ 08:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 31 mei 2021 @ 08:52
- Lucas Boon
In de nieuwe tv-campagne van InShared wijst een roze pop autobezitters op de voordelen die de verzekeraar te bieden heeft. De pop heeft karakter, maar is ook aaibaar, aldus verantwoordelijk bureau Fitzroy.
Niels Neessen, manager marketing & sales bij Inshared, zegt: 'In een tijd waar alles snel gaat en we meer scannen dan lezen, zochten we naar een campagne die zowel online als op televisie uit de verf komt. Met onze nieuwe roze vriend kunnen we goed vertellen dat je bij InShared de beste verzekeringen voor een scherpe prijs krijgt. En dat als er geld overblijft in onze schadepot, we dat teruggeven aan de klant.'
Aaibaar
Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, vult aan: 'We hebben hard gewerkt om de juiste distinctive brand asset te ontwikkelen voor InShared. Als je het afgelopen jaar maar liefst 4,2 miljoen euro aan klanten teruggeeft, dan is dat heel knap. Het zijn bovendien de beloften waarmee je als merkbureau wil werken. Aan ons werd gevraagd om belofte en bewijs te vangen in een herkenbare campagne en een bijzondere brand asset helpt daarbij. Zodoende kwamen we op de roze pop. Die heeft karakter, maar is ook aaibaar. We gaan nu alle uitingen invullen met de pop, zodat de communicatie van InShared gaat optellen tot één merk.’
De campagne wordt op televisie en online uitgerold. Bekijk ‘m hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing