InShared introduceert 'roze pop' in nieuwe campagne

InShared introduceert 'roze pop' in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 31 mei 2021 @ 08:52
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In de nieuwe tv-campagne van InShared wijst een roze pop autobezitters op de voordelen die de verzekeraar te bieden heeft. De pop heeft karakter, maar is ook aaibaar, aldus verantwoordelijk bureau Fitzroy.

Niels Neessen, manager marketing & sales bij Inshared, zegt: 'In een tijd waar alles snel gaat en we meer scannen dan lezen, zochten we naar een campagne die zowel online als op televisie uit de verf komt. Met onze nieuwe roze vriend kunnen we goed vertellen dat je bij InShared de beste verzekeringen voor een scherpe prijs krijgt. En dat als er geld overblijft in onze schadepot, we dat teruggeven aan de klant.'

Aaibaar

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, vult aan: 'We hebben hard gewerkt om de juiste distinctive brand asset te ontwikkelen voor InShared. Als je het afgelopen jaar maar liefst 4,2 miljoen euro aan klanten teruggeeft, dan is dat heel knap. Het zijn bovendien de beloften waarmee je als merkbureau wil werken. Aan ons werd gevraagd om belofte en bewijs te vangen in een herkenbare campagne en een bijzondere brand asset helpt daarbij. Zodoende kwamen we op de roze pop. Die heeft karakter, maar is ook aaibaar. We gaan nu alle uitingen invullen met de pop, zodat de communicatie van InShared gaat optellen tot één merk.’

De campagne wordt op televisie en online uitgerold. Bekijk ‘m hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken