Milner lanceert 'lekker bezig'-campagne

Milner lanceert 'lekker bezig'-campagne
  • Bureaus
  • 26 mei 2021 @ 16:09
  • 9044 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

We doen ons best om lekker bezig te zijn, maar soms slaan we een beetje door in het volgen van de laatste gezondheidstrends, vindt Milner. De nieuwe campagne van het kaasmerk, ontwikkeld door Joe Public, moet duidelijk maken dat 'lekker bezig zijn' helemaal niet ingewikkeld is.

Harm de Groot, brand leader bij Milner, zegt: 'Steeds meer mensen zijn bezig met hun gezondheid, maar willen niet hun hele levensstijl omgooien. Milner is lekker van smaak en heeft van nature minder vet. Lekker bezig zijn kan daarom ook gewoon door een broodje kaas te eten; een lekker relativerende boodschap. We brengen daarom de oplossing met een knipoog.’

De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Joe Public en wordt uitgerold op televisie, radio en online. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken