Orangina neemt 'kwalitatief afstand' van concurrent

Orangina neemt 'kwalitatief afstand' van concurrent
  • Bureaus
  • 31 mei 2021 @ 08:22
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Orangina (onderdeel van Schweppes) lanceert een nieuwe internationale campagne genaamd 'Upgrade your taste', waarmee het naar eigen zeggen afstand neemt van andere frisdrankmerken. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Mad Avenue in Amsterdam.

De prikkelende multisensoriële werking van de Orangina-ingrediënten vormen de basis van het 'meer dan een softdrink’-concept, aldus het merk. Voor de campagne heeft Mad Avenue samengewerkt met foodbureau Chuck Studio’s.

Gert van der Kaay, creative director van Mad Avenue, zegt: 'We hebben in de campagne de nadruk gelegd op de hoge kwaliteit van de ingrediënten en de beleving die het biedt. Dat gevoel hebben we in alle lagen van de campagne op een inspirerende manier neer kunnen zetten.'

De campagne wordt uitgerold in online video, social media, outdoor en instore en is te zien in onder meer Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Marokko, Tunesië, Ivoorkust en Kameroen.

Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken