Orangina neemt 'kwalitatief afstand' van concurrent
- Bureaus
- 31 mei 2021 @ 08:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 31 mei 2021 @ 08:22
- Lucas Boon
Orangina (onderdeel van Schweppes) lanceert een nieuwe internationale campagne genaamd 'Upgrade your taste', waarmee het naar eigen zeggen afstand neemt van andere frisdrankmerken. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Mad Avenue in Amsterdam.
De prikkelende multisensoriële werking van de Orangina-ingrediënten vormen de basis van het 'meer dan een softdrink’-concept, aldus het merk. Voor de campagne heeft Mad Avenue samengewerkt met foodbureau Chuck Studio’s.
Gert van der Kaay, creative director van Mad Avenue, zegt: 'We hebben in de campagne de nadruk gelegd op de hoge kwaliteit van de ingrediënten en de beleving die het biedt. Dat gevoel hebben we in alle lagen van de campagne op een inspirerende manier neer kunnen zetten.'
De campagne wordt uitgerold in online video, social media, outdoor en instore en is te zien in onder meer Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Marokko, Tunesië, Ivoorkust en Kameroen.
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing