Ziggo feliciteert Ajax met outdoorcampagne

Ziggo feliciteert Ajax met outdoorcampagne
  • Bureaus
  • 3 mei 2021 @ 08:53
  • 8829 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • OutdoorCampagnes

Om Ajax met zijn 35ste landstitel te feliciteren, heeft hoofdsponsor Ziggo een outdoorcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld door MediaMonks en wordt uitgerold in digitale schermen (JCDecaux) verspreid over Amsterdam, print en op social media.

Met de overwinning op FC Emmen sleepte Ajax gisteren de landstitel binnen. De campagne moet 'in één klap' duidelijk maken dat de Amsterdamse voetbalclub voor de 35ste keer kampioen van Nederland is.


Outdoorcampagne Ziggo.

Thomas Metz, sponsor manager bij VodefoneZiggo, zegt: 'Met het behalen van de landstitel hebben we gezocht naar een passende felicitatie voor Ajax, die het thema 'thuiskijkers' extra benadrukt en daarnaast lekker opvalt. MediaMonks heeft ons daar enorm goed bij geholpen.'

Duurzaam

Jordi van de Bovenkamp, creative director bij MediaMonks, vult aan: 'Inspelen op alles wat beweegt op sociaal vlak is een van de kerneigenschappen van MediaMonks. Dus toen Ziggo ons vroeg om na te denken over een mooie campagne voor Ajax, kwamen we al vrij snel met de visual van een ‘1’, opgemaakt uit het turven van 35 titels. Een concept dat we tot het 250e landskampioenschap kunnen inzetten. Over duurzaam gesproken!'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken