Grolsch gaat samenwerking aan met Dawn
- 23 jun 2021 @ 09:56
- Ryan Baij
Na een pitchtraject heeft Grolsch gekozen voor creatief bureau Dawn. De samenwerking zal vanaf deze zomer gestalte krijgen.
Dawn zal vanaf het voorjaar 2022 samen met Grolsch de eerste nieuwe campagne lanceren. Vanaf deze zomer zal er een nieuwe strategie worden uitgewerkt die ook leidend is voor design en sponsoring.
Marketingdirecteur Ard Bossema van Grolsch: 'Het merk Grolsch heeft de kwaliteit, authenticiteit en purpose in zich om in deze tijd een relevante positie in te nemen.' Grolsch heeft een sterke reclamehistorie opgebouwd de laatste decennia en daarbij altijd haar eigen geluid laten horen. Van ‘op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch’ in de jaren ’90, tot aan de laatste ‘karakter’ campagnes.
Beeld: Cottenbro/Pexels
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing