Madurodam kiest Coopr voor zomercampagne

Madurodam kiest Coopr voor zomercampagne
  • Bureaus
  • 2 jun 2021 @ 08:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Na een pitch heeft Madurodam voor Coopr gekozen als pr- en communicatiebureau. Het Rotterdamse bureau is verantwoordelijk voor zowel concepting als uitvoer van de zomercampagne.

Dankzij een creatieve pr- en contentaanpak willen Madurodam en Coopr naar eigen zeggen met deze campagne laten zien dat het een familiepark is waar je tegenwoordig méér beleeft dan alleen miniaturen.

Yvette Nieboer, Manager Marketing & Sales en Evenementen bij Madurodam: ‘Wij zijn superblij dat we met Coopr samenwerken voor de zomerperiode. We zochten naar een bureau dat voor ons op een slimme en creatieve manier invulling kon geven aan onze pr- en contentstrategie. In Coopr’s voorstel aan ons, bleek al snel dat ze de juiste vertaalslag wisten te maken die past bij de behoefte van Madurodam. Daarnaast zien we ook een match in de manier van werken, en het enthousiasme waarmee we gezamenlijk dit project oppakken.’

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken