Napoleon Europe kiest voor Loyals

Napoleon Europe kiest voor Loyals
  • Bureaus
  • 18 jun 2021 @ 15:43
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketing

Napoleon is met ruim 40 jaar ervaring op het gebied van home comfort een grote speler in de wereldwijde markt van premium barbecues en gas-, hout- en elektrische haarden. Het merk brengt nu zijn marketing, strategie, data en creatie voor de elektrische haarden in Europa onder bij Loyals in Mijdrecht.

Luka Groenier, Marketing Manager bij Napoleon Europe, zegt: ‘In Europa staan we vooral bekend om onze hoogwaardige gas en houtskool barbecues. Wat nog niet veel mensen weten is dat we sinds oktober 2020 ook onze, in Canada en Noord-Amerika reeds zeer populaire, elektrische haarden hier verkopen. Wij hebben er het volste vertrouwen in met Loyals de juist partner gevonden te hebben om gezamenlijk onze doelen te behalen en kijken uit naar een prettige samenwerking’.

Veel energie en ambities
Niels Huijgens Tukker, Teamlead van Marketing & Strategie bij Loyals, vult aan: ‘Napoleon Europe heeft ons met veel energie de ambities verteld die het merk heeft op het gebied van Premium elektrische haarden. Als Digital brand agency zijn wij enorm trots op de goede match met Napoleon Europe en kijken uit naar de langdurige samenwerking. Met als doel, om het merk uit te bouwen en online marktleider te worden in Europa als het gaat om Premium elektrische haarden.'

Om dit te verwezenlijken is er een Loyals-team rondom Napoleon Europe samengesteld uit diverse disciplines. 'Die van strategie tot data-analyse tot creatieve content creatie reiken.'

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken