Napoleon Europe kiest voor Loyals
- Bureaus
- 18 jun 2021 @ 15:43
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 18 jun 2021 @ 15:43
- Peter van Woensel Kooy
Napoleon is met ruim 40 jaar ervaring op het gebied van home comfort een grote speler in de wereldwijde markt van premium barbecues en gas-, hout- en elektrische haarden. Het merk brengt nu zijn marketing, strategie, data en creatie voor de elektrische haarden in Europa onder bij Loyals in Mijdrecht.
Luka Groenier, Marketing Manager bij Napoleon Europe, zegt: ‘In Europa staan we vooral bekend om onze hoogwaardige gas en houtskool barbecues. Wat nog niet veel mensen weten is dat we sinds oktober 2020 ook onze, in Canada en Noord-Amerika reeds zeer populaire, elektrische haarden hier verkopen. Wij hebben er het volste vertrouwen in met Loyals de juist partner gevonden te hebben om gezamenlijk onze doelen te behalen en kijken uit naar een prettige samenwerking’.
Veel energie en ambities
Niels Huijgens Tukker, Teamlead van Marketing & Strategie bij Loyals, vult aan: ‘Napoleon Europe heeft ons met veel energie de ambities verteld die het merk heeft op het gebied van Premium elektrische haarden. Als Digital brand agency zijn wij enorm trots op de goede match met Napoleon Europe en kijken uit naar de langdurige samenwerking. Met als doel, om het merk uit te bouwen en online marktleider te worden in Europa als het gaat om Premium elektrische haarden.'
Om dit te verwezenlijken is er een Loyals-team rondom Napoleon Europe samengesteld uit diverse disciplines. 'Die van strategie tot data-analyse tot creatieve content creatie reiken.'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing