Nieuwe campagne Florius: huizen kijken is mogelijkheden zien

Nieuwe campagne Florius: huizen kijken is mogelijkheden zien
  • Bureaus
  • 1 jun 2021 @ 14:19
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Reclamebureau Being There lanceert voor Florius Hypotheken een nieuwe campagne waarin denken in mogelijkheden centraal staat. Het merk wil mensen het gevoel geven dat het nóg mooier, beter of comfortabeler kan worden.

En dat geldt natuurlijk ook voor de duurzaamheid van dat volgende huis. Florius stelt dat een volgend huis altijd duurzamer kan. 'Ieder huis heeft een duurzaamheidspotentieel. Soms al benut, soms een beetje en vaak nog maar heel weinig. Als je daar een beetje oog voor hebt, dan kan je de duurzaamheid van zo’n huis veel beter beoordelen. Kijk niet alleen naar het energielabel, kijk naar hoe duurzaam het huis kan zijn. Dát is denken in mogelijkheden. Zeker als het om je volgende huis gaat. Want wat ons betreft: dat nieuwe huis kan een stuk duurzamer.’

In de campagne wil Florius mensen die manier van kijken aanreiken. Dat doen ze met social video, Insta Stories, radio en een concentplatform.

Credits:

Bureau: Being There

Creatie: Bart Heijboer, Pieter Scheltema, Elwin Kennis

Strategie: Edward Stolze

Account: Jeroen Konings

Producer: Mariska Fransen

Verantwoordelijk bij klant: Maarten Timmers, Monique Verkaik, Yvonne van Oostenrijk, Karien van Bekkum

Productie: Fast Forward Amsterdam

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken