Being There aan de slag voor Kindergarden

Being There aan de slag voor Kindergarden
  • Bureaus
  • 23 aug 2021 @ 06:19
  • 17912 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Being There heeft voor Kindergarden een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld en richt zich met de campagne op de werving van nieuwe ouders én nieuwe medewerkers.

Samen met het marketing- en communicatieteam van Kindergarden is volgens Being There een paar maanden geleden gestart met de aanscherping van de positionering en de ontwikkeling van een nieuwe merkstrategie en een nieuw inside/outside merkidee. Recruitment campagnes en campagnes gericht op het aantrekken van nieuwe ouders vormen vanaf september het hart van de online marketingstrategie.

Over Kindergarden

Kindergarden is een organisatie voor kinderopvang. In 1998 opgericht met één vestiging in Weesp; inmiddels heeft Kindergarden bijna 70 Nederlandse vestigingen en is het onderdeel van Bright Horizons, één van de grootste kinderopvangorganisaties ter wereld.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken