BlaBlaCar kiest Fish and Burger

BlaBlaCar kiest Fish and Burger
  • Bureaus
  • 16 jul 2021 @ 08:56
  • 17501 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Franse scale-up BlaBlaCar wil gaan uitgroeien tot het wereldwijde go-to multi-modal platform voor bus-, carpool- en treinreizen. Digital growth agency Fish and Burger is ingeschakeld om ze daarbij communicatief te helpen.

Het doel van de partnership met Fish and Burger is naar eigen zeggen ‘het marktaandeel te laten groeien en BlaBlaCar uit te bouwen tot hét gedeelde reisplatform.’

Fish and Burger richt zich volledig op snelgroeiende startups en helpt hen exponentieel te groeien via digitale marketing. Mikel Burger: ‘Bij snelgroeiende bedrijven is het belangrijk om flexibel en proactief te zijn en de hoogste kwaliteit en service te leveren. Dat kunnen wij, omdat we wendbaar zijn en uitsluitend met externe specialisten werken.’

Paul-Adrien Cumenal, marketing team lead at BlaBlaCar: ‘We began working with Fish and Burger to help us develop a Marketing & Distribution plan which will fuel our business growth in the Benelux. Their flexible mindset & access to specific local specialists is what made the difference.’

Er liggen volgens Burger veel kansen in de reisbranche.‘Consumenten zijn bijvoorbeeld steeds milieubewuster en waar de meesten van hen nu voor korte afstanden met het vliegtuig reizen, zie je dat er een verschuiving plaatsvindt naar schonere vervoersmiddelen (zoals deelauto's, bussen of treinen). BlaBlaCar bevindt zich in een aantrekkelijke positie met het netwerk, platform en de reiservaring in meer dan 22 landen.’  

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken