DDB creatieven Marvin The en Marius Lichtendahl starten Toko Agency
- Bureaus
- 7 jul 2021 @ 08:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwkomers
- 7 jul 2021 @ 08:50
- Sjaak Hoogkamer
Na 12 jaar samen voor bureaus te hebben gewerkt als Ogilvy, Publicis, JWT Hamburg en Singapore, Fitzroy en recent DDB Unlimited, vonden Marvin The (rechts op foto) en Marius Lichtendahl het de hoogste tijd om zelf een bureau te starten. Vanuit de gedachte; minder politiek, meer dingen maken.
‘Toko Agency is ook niet zomaar een bureau,’ aldus The. ‘Met Toko Agency willen we de creatieve slagkracht van een reclamebureau combineren met de productiewaarde van een film production company. Als strategisch bureau bedenken én produceren we alle creatieve content in-house, vanuit een keuken vol doorgewinterde specialisten. Zie het als een creatieve maakclub, met de focus op hoogwaardige verhaal gedreven content.’
Smeltkroes
Maar waarom Toko? The: ‘Toko, is Indonesisch voor winkel. Het is je buurtshop en één grote smeltkroes van culturen, smaken en exotische merken. Het is deze variëteit die het leven en onze wereld pit geeft. En dat is precies wat we omarmen met Toko Agency: Spicing up brands.’
Ondertussen hebben de mannen de kans gehad om het bureau vorm te geven. En drie eigen in-house Toko producties gemaakt. The: ‘De lancering van Foriam Boxfit, de nieuwe HKU Theater-expositie en twee interne campagnes voor KPN. Kijk op tokotheagency.com voor een voorproefje. Hayaaa!’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing