Markteffect breidt directie uit

Markteffect breidt directie uit
  • Bureaus
  • 12 jul 2021 @ 11:04
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • HR

Rogier Smulders (l. op foto boven) zal per 1 september 2021 de directie van Markteffect versterken. In de functie van COO zal hij samen met huidig Commercieel Directeur Boj Nefkens (r. op foto) (CCO) de tweekoppige directie gaan vormen.

Zo kunnen naar eigen zeggen oprichters Edgar de Beule en Hesam Fahimi meer afstand nemen van de dagelijkse en operationele gang van zaken.

Smulders brengt als persoon en met zijn jarenlange ervaring bij GfK de juiste toevoeging om de groeiambities van Markteffect te blijven voortzetten.

Smulders is jarenlang verantwoordelijk geweest voor verschillende afdelingen en operaties in de onderzoekswereld. hij zal in zijn functie binnen Markteffect eindverantwoordelijk zijn voor de operations van de research-, data online- en data offline afdelingen. Samen met Boj Nefkens gaat Smulders de groei van Markteffect in goede banen leiden en meer synergie realiseren met het zusterbedrijf DirectResearch uit Amsterdam, beide vallende onder de ME Research Group.

Oprichter Edgar de Beule: 'Dit jaar is de groei in een stroomversnelling gekomen. Zo verwachten we in 2021 een omzetgroei van 45% te realiseren. De kennis en ervaring die Rogier meebrengt, gecombineerd met de commerciële slagkracht van Boj gaat er voor zorgen dat we deze groei op gezonde wijze kunnen voortzetten. Hierbij zullen onze klanten en onze collega’s altijd centraal blijven staan. Het proces om Markteffect onafhankelijk van Hesam en mijzelf te laten opereren, is al een tijd geleden in gang gezet en komt met deze aanstelling in een versnelling.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken