Ogilvy Social.Lab Amsterdam stelt twee nieuwe directieleden aan
- Bureaus
- 23 jul 2021 @ 08:52
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 jul 2021 @ 08:52
- Michiel van Zaane
Ogilvy Social.Lab Amsterdam kondigt de aanstelling van twee directieleden aan: Shona Lang als Chief Operations Officer en Chris Walts als Head of Strategy. Beiden brengen aanzienlijke internationale expertise met zich mee.
In zijn nieuwe rol als Head of Strategy wordt Chris Walts verantwoordelijk voor de effectieve strategische formulering en het beheer van een veelzijdige groep nationale en internationale klanten. Zijn ervaring komt voort uit diverse rollen die hij wereldwijd vervulde, zoals die van Digital Strategist in Canada, Director of Marketing & PR en Futures Director in de UK, evenals het leiden van een succesvol Social Strategy-aanbod voor Ogilvy UK.
Walts trad in 2016 in dienst bij Ogilvy UK en heeft sindsdien een aanzienlijke impact gehad door het ontwikkelen van multichannel strategieën voor verschillende belangrijke klanten binnen het bureau, de talloze klantrelaties die hij heeft versterkt binnen zowel B2B als B2C-domeinen en het faciliteren, ontwikkelen en positioneren van het social- en contentaanbod van het bureau om new business veilig te stellen.
Shona Lang zal, in de rol van COO, CEO Jai Kotecha ondersteunen bij de strategie-uitvoering en het houden van toezicht op de dagelijkse bedrijfsvoering en financiële activiteiten van het bureau. Ze deed ervaring op in de reclamewereld door diverse leidinggevende functies in Frankrijk en België. Gedurende haar 15 jaar bij Ogilvy Paris en recentelijk bij Ogilvy Social.Lab in Brussel, heeft ze een belangrijke rol gespeeld bij het onderhandelen over Europese contracten, het werken aan internationale Client Business en Agency Compliancy in de rol van Business Operations Manager, Finance Director en Commercial Finance Director. Lang brengt hiermee haar veelzijdige Ogilvy-ervaring in Advertising en Media naar Amsterdam om de groei van het Nederlandse bureau te bevorderen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing