Studio Piraat breidt managementteam uit
- Bureaus
- 22 jul 2021 @ 10:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - HRBranding
- 22 jul 2021 @ 10:57
- Sjaak Hoogkamer
Het managementteam van branding bureau Studio Piraat wordt versterkt met de toetreding van Dion van der Spek en Sean Nelissen. Zij voegen zich bij de huidige partners Jasper de Vink en Fabian Meijer.
Van der Spek (l. op foto) richt zich als strategy director samen met het team op de ontwikkeling en activering van merken. Als creative director gaat Nelisen (r. op foto) zich bezighouden met het proces van de creatieve vertaling van de merkstrategie. Beide hebben zich in de jaren dat ze bij Studio Piraat werken volgens de partners ‘bewezen als talentvolle merkenbouwers.’
‘Dit ambitieuze duo gaat nu ook in het managementteam hun talenten inzetten om eveneens op deze positie bij te dragen aan het doorontwikkelen van het bureau en de kracht van branding. Deze stap geeft een nieuwe dimensie, grotere slagkracht en ruimte om met elkaar en onze opdrachtgevers te blijven groeien,’ aldus Jasper de Vink, partner en managing director van Studio Piraat.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing