Hart Voor De Zaak verhuist naar Valkenburg
- 6 aug 2021 @ 09:25
- Ryan Baij
Na bijna 25 jaar in Leiden gevestigd te zijn geweest verhuist marketingcommunicatiebureau Hart Voor De Zaak van de Lammenschansweg naar oud-marinevliegveld in Valkenburg.
Vanaf 9 augustus vestigt het bureau zich daar in een duurzaam gerestaureerde barak, direct naast de Theaterhangaar. Op de locatie van het huidige kantoor aan de Lammenschansweg komt een woonwijk.
Hart Voor De Zaak en zusterbedrijf Trademade strijken neer op een business park dat nog vol in ontwikkeling is, inclusief zijn naam: Creative Valley Valkenburg. Op het oude vliegkamp van de marine vestigen zij zich tussen bedrijven zoals o.a. de Theaterhangaar, Unmanned Valley (hotspot voor sensor based technology), een ambachtelijke gin distilleerderij, een duurzaam energielab, een drone academy en Image Building (dé specialisten in tijdelijke buitenreclame).
Ramses Braakman (eigenaar Hart Voor De Zaak): ‘Het was een flinke uitdaging dat we na 8 maanden zoeken nog steeds geen geschikte huisvesting in Leiden hadden gevonden. De spoeling van leuke en duurzame kantoorpanden met een eigen smoel is gewoon erg dun. Toen kwamen we via een tip van onze klant KVDK Architecten terecht bij een bijzonder project van de Rijksvastgoeddienst, eigenaar van het marinevliegkamp. Een oude barak die onder architectuur volledig gerestaureerd is met gerecycled materialen geoogst uit oude, gesloopte panden. In ons nieuwe pand tref je o.a. een hergebruikt houten schrotenplafond van een oude school, dakoverspanningen van oude tankstations, Trespa tafelbladen als wanden in het sanitair, hardhoutenkozijnen uit een woningbouwproject in Utrecht en nog veel meer bijzondere materialen.’
De spoeling van leuke en duurzame kantoorpanden met een eigen smoel is gewoon erg dun
Marta Klement (artdirector): ‘Onze nieuwe huisvesting is ruimer van opzet. We kunnen zo onze digital en onlinemarketingtak van het bedrijf verder uitbouwen en gaan er een in-huis fotostudio vestigen. Het pand heeft een toffe, industriële uitstraling en voldoet aan de duurzaamheidseisen voor de toekomst. Er zijn zonnepanelen, warmtepompen en dubbel glas. Een heerlijke, lichte plek met veel groen om ons heen. We zijn ongelooflijk blij met deze nieuwe, inspirerende plek op een steenworp afstand van Leiden met genoeg parkeerplaatsen voor de deur.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing