NS zet partnership met Merkle Nederland voort
- Bureaus
- 30 aug 2021 @ 08:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 aug 2021 @ 08:51
- Michiel van Zaane
NS heeft na een intensief Request for Proposal (RFP)-traject opnieuw gekozen voor Merkle voor de CRM en Digital Marketing diensten. Hiermee wordt het huidige partnership voortgezet, waarbij Merkle ondersteunt bij het optimaliseren en ontwikkelen van multidisciplinaire campagnes, het brengen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Experience Management en als strategisch partner voor innovatie-advies.
NS heeft als mobiliteitsdienstverlener steeds meer aandacht voor een persoonlijke en betrokken reisbegeleiding. Met de inzet van data kan NS de reizigers betere service bieden en van reisinformatie voorzien. Zo zijn er de afgelopen jaren steeds meer stappen gemaakt op het gebied van persoonlijke communicatie rondom werkzaamheden op het traject van de reiziger.
Lianne Kool bij NS geeft aan: ‘We willen onze reizigers de meest relevante informatie op het juiste moment tonen en een unieke klantervaring bieden. De afgelopen jaren zijn we tevreden over de samenwerking met Merkle op CRM gebied. Er zijn al mooie dingen bereikt, zoals DYCE en persoonlijke e-mails met een blik op het reisgedrag. We kijken uit naar het verder versterken van de samenwerking en meer successen de komende jaren.’
Next level customer experience
Merkle is al meer dan 10 jaar partner van NS. Eén van de highlights was een Dutch Search Award in 2020 voor beste marketing automation voor de Dynamic Content Engine (DYCE). ‘NS is een prachtig merk om voor te werken. We zijn daarom erg blij dat we deze succesvolle samenwerking kunnen voortzetten,’ aldus Christine Edelman, Client Service Director bij Merkle Nederland. ‘De beide teams zijn reeds goed op elkaar ingespeeld, waardoor we snel verder kunnen werken aan de verdere digitalisering. Een van de next steps is het verder inzetten van de synergie tussen NS en NS International wat leidt tot betere prestaties en een betere customer experience.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- mobiliteit
- merkle nederlands
- reisinformatie
- NS
- nederlandse spoorwegen
- CRM
- persoonlijke communicatie
- data
- CX
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing