Stroom wint aanbesteding TNO
- Bureaus
- 17 aug 2021 @ 08:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 aug 2021 @ 08:00
- Michiel van Zaane
TNO, de Nederlandse organisatie voor toegepast-natuurwetenschappelijk onderzoek kiest na een aanbestedingsprocedure voor Mediabureau Stroom, onderdeel van Candid. Stroom blijft daarmee verantwoordelijk voor de on- en offline mediastrategie advies, -planning en -inkoop.
De samenwerking wordt voortgezet na een succesvolle samenwerking in de afgelopen jaren op de ‘TNO: Zie het voor je’ campagne. Niet alleen de merkbekendheid is gestegen, maar bovenal de inhoudelijke kennis waar het merk voor staat. Stroom is gemotiveerd en enthousiast om verder invulling te geven aan de groei van het merk TNO.
Nathalie van der Put, Manager Marketing Brand & Digital bij TNO: ‘We zijn heel blij met de passie en energie van Stroom voor het merk TNO. De campagnes die Stroom eerder voor ons ontwikkelde hebben geresulteerd in eensuccesvolle combinatie van content en effectiviteit in zowel on- en offline bereikscampagnes. We kijken uit naar het gezamenlijk verder uitbouwen van het merk TNO en zien de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.'
Samantha Catsburg, Agency Lead van Stroom: ‘We zien er naar uit om de samenwerking met TNO, na het winnen van de aanbesteding, op lange termijn uit te mogen bouwen. TNO is een belangrijke Nederlandse innovatie- en kennisorganisatie en het is dan ook essentieel dat we verder bouwen aan de inhoudelijke merkbekendheid van TNO. Door middel van de campagnes met onderwerpen als Mobiliteit, Gezondheid en Veiligheid willen we Nederland laten zien waar de kennis TNO praktisch van toepassing is voor ons allemaal.’
Bij innovatie- en kennisorganisatie TNO werken ruim 3500 professionals bij de meer dan 20 vestigingen, inclusief de hoofvestiging in Den Haag.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing