Ziggo lanceert campagne waarin tv-beleving centraal staat

Ziggo lanceert campagne waarin tv-beleving centraal staat
  • Bureaus
  • 23 aug 2021 @ 09:52
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Go One by WPP heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor Ziggo waarin de tv-beleving centraal staat. Centrale boodschap van Ziggo: tv verrijkt ons leven, of dat nu traditionele tv is of via streaming, we genieten er dagelijks van.

Ziggo laat volgens Go One ‘in een nieuwe, geïntegreerde campagne zien dat ons leven vol mooie tv-momenten zit.’ De commercial toont hoe memorabele tv-momenten, populaire hoogtepunten uit series en herkenbare filmscènes zijn verweven met het dagelijks leven.

De campagne maakt volgens het bureau ‘duidelijk dat Ziggo dit als toonaangevende aanbieder begrijpt en bijdraagt aan het grote genieten van alles wat tv kijken en streaming ons brengt.’

CREDITLIST

Agency: Go One by WPP
Client: VodafoneZiggo
Production: HolyFools
Art Department: Jelier en Schaaf
Editor: Martin Heijgelaar
Grading en online: The Ambassadors

Sound design: Thijs Felperlaan

Music: Massive Music
Fotografie: Maarten de Groot
 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken