Ace neemt Label A over
- Bureaus
- 27 sep 2021 @ 09:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 sep 2021 @ 09:51
- Sjaak Hoogkamer
Met de overname bouwt Ace naar eigen zeggen ‘verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands.’ Met de komst van digital product agency Label A telt Ace nu 300 medewerkers, met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
Rogier IJzermans, CEO Ace: ‘Met Ace bouwen we voortdurend door aan ons geïntegreerde aanbod voor merken. We geloven in de mix van merk, marketing en product. En met name die laatste is cruciaal om een rol van betekenis te kunnen spelen in de dagelijkse routine van mensen. Label A is een van de beste digital product bureaus van Nederland, met een geweldig team van creatieve techies die geloven in de kracht van samenwerking en die impact willen maken in de wereld van morgen.’
Floris van Lohuizen, Managing Director Label A: ‘Ons doel is altijd geweest om van Label A het toonaangevende bureau op het gebied van digital products & services te maken. Ace is een fantastische vervolgstap voor ons, omdat dit hier allemaal samenkomt. Een volledig aanbod van expertise, met de beste bureaus uit de markt.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing