Frekkel hoofdrol in nieuwe Carpetright campagne

Frekkel hoofdrol in nieuwe Carpetright campagne
  • Bureaus
  • 27 sep 2021 @ 08:40
  • 17484 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Carpetright komt met een nieuwe campagne waarin het inmidddels beroemde hondje Frekkel en zijn baasje de hoofdrol spelen. De campagne, een vette knipoog naar de Staatsloterij, is wederom ontwikkeld door Joe Public Take-Away Advertising en zal te zien zijn op tv en in online video’s.

Tijdens het dagelijkse rondje lopen Frekkel en zijn baasje langs een huis waar een trap wordt gerenoveerd, een jaloezie wordt opgehangen en een nieuwe parketvloer wordt gelegd. ‘Sjiekdefriemel’, constateert het baasje van Frekkel, waarop hij concludeert dat deze mensen kennelijk de loterij hebben gewonnen. Theo, vast character in de Carpetright campagne, stelt hem gerust dat dat reuze meevalt.

In tag-ons wordt aangezet tot winkelbezoek met de ‘Sjiekdefriemel Voordeelweken’ promotie waarmee Carpetright laat zien dat het de mooiste vloeren verkoopt tegen zeer redelijke prijzen.

Marcel Aalders, CMO van Carpetright over de nieuwe campagne: ‘Als relatief kleine adverteerder moet je boven het maaiveld uitstijgen om zoveel mogelijk uit je budget te halen. Vandaar dat we hebben gekozen voor deze opvallende aanpak met een knipoog naar een publiekslieveling van een paar jaar geleden.’

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken