Toto kiest Truus als nieuw social bureau
- Bureaus
- 7 sep 2021 @ 14:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 sep 2021 @ 14:00
- Michiel van Zaane
Toto heeft gekozen voor Truus als partner in social media. Het Amsterdamse bureau gaat Toto helpen in strategie en creatie voor haar social kanalen.
Dries Poels, Head of Marketing bij de Nederlandse Loterij, waar Toto onderdeel van is: ‘Wij willen met de beste bureaus van Nederland werken op de verschillende marketing disciplines. Om zo in hechte partnerships spraakmakend werk te maken voor onze spelmerken en ons corporate merk. Daarom ben ik heel blij dat we Truus kunnen toevoegen aan het agency roster van Nederlandse Loterij. Het bureau heeft in haar nog jonge bestaan indrukwekkende successen laten zien op bijvoorbeeld de socials van Domino’s en het werk voor Netflix. Naast het partnership met Toto op social kunnen vanaf nu al onze merken (zoals Staatsloterij, Eurojackpot en Krasloten) samenwerken met Truus aan merkactivatie.’
iGaming
Sam Depoortere, Business Director Toto: ‘We zijn via een pitch op zoek gegaan naar het social media bureau dat ons gaat helpen onze torenhoge ambities te realiseren. In deze pitch kwam Truus naar voren als het bureau met de meest creatieve ideeën, gebaseerd op het fundament dat door het Toto merk de laatste jaren is gelegd en omlijnd door een sterke strategie. Toto staat aan de vooravond van het opengaan van de iGaming markt. Met Truus hebben we een bureau gevonden dat 24/7 aan kan staan, waarmee we de concurrentie voor willen blijven en het merk via de social kanalen nog sterker kunnen laden.’
‘We zijn ontzettend blij en trots om Toto te verwelkomen als klant,’ aldus Japie Stoppelenburg, founder van Truus. Het jonge bureau won in 2020 de New Kids on the Block en is hard gegroeid; inmiddels werkt Truus met 24 mensen aan klanten als Netflix, KFC, Domino’s en Cinekid. ‘We staan bij Truus bekend om onze liefde voor bekende, krachtige merken en er zijn maar weinig merken zo herkenbaar en geliefd als Toto. We kijken ernaar uit om de ambities van Toto te verwezenlijken en samen met onder andere TBWA en Mindshare/Greenhouse dit iconische merk naar nog grotere hoogten te stuwen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing