Banaan met digitaal paspoort gelanceerd met campagne van SuperRebel en Pauwr

Banaan met digitaal paspoort gelanceerd met campagne van SuperRebel en Pauwr
  • Bureaus
  • 8 okt 2021 @ 09:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

De eerste biologische banaan met digitaal paspoort van het internationale merk I Am Organic van Organto is gelanceerd met een campagne van SuperRebel Agency in samenwerking met Pauwr.

Via de QR-code is te lezen waar de banaan vandaan komt. De banaan van de foto komt van boerin Jetta van Berg uit de Dominicaanse Republiek. Dankzij de samenwerking met FairClimateFund is de productie en de reis CO2-neutraal.

Organto: ‘Together we can eat the world better’

Voor de introductie van de banaan heeft SuperRebel Agency een campagne ontwikkeld die vooral online - in samenwerking met Pauwr -wordt uitgerold en onderdeel is van de nieuwe campagne van Organto met als thema Together we can eat the world better. Naast productcampagnes heeft SuperRebel de interface-designs gemaakt voor de nieuwe website organto.com, het I Am Organic-digitale paspoort, internationale vakbladadvertenties en het ontwerp voor de beursstand op Fruit Attraction in Madrid.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken