Campagne online casino Fair Play
- Bureaus
- 11 okt 2021 @ 09:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 okt 2021 @ 09:29
- Sjaak Hoogkamer
Sinds 1 oktober is online gokken in Nederland gelegaliseerd. Fair Play Casino is één van de tien aanbieders die een licentie kreeg van de Nederlandse Kansspel Autoriteit. Productiehuis Lukkien tekende voor de uitvoering van de ‘Dat vind ik fair’-campagne van Fair Play onder regie van Carli Hermès.
Andreas Philipp, marketingmanager bij Fair Play Casino: ‘We zijn verheugd dat Fair Play Casino één van de tien bedrijven is, die als eerste de licentieaanvraag succesvol heeft afgerond. Binnen de wet – en dus ook de licentieaanvraag –speelt het voorkomen van risicovol speelgedrag een grote rol. Het is dan ook niet voor niets dat we kozen voor ‘Fair’ als centraal thema. Dat verwijst niet alleen naar onze naam, maar is vooral iets wat we willen uitdragen.’
Anna de Jong, Senior Producer bij productiemaatschappij Lukkien: ‘Voor de productie werd ingezet op zwart-wit. Juist het weglaten van kleur zorgt voor krachtige, niet-afleidende beelden, die onder regie van Carli Hermès nóg intenser zijn geworden.’
Dansmoves
Opvallend in de productie zijn de karakteristieke modellen met uitdagende bewegingen, gescout door Lukkien Casting. De Jong: ‘Modellen met niet alleen een interessant gezicht, maar ook het vermogen om de kijker te verleiden met eigenwijze moves en poses.’ In de campagne wordt naast beeld van de cast ook audio gebruikt. De Jong: ‘Het gebruik van de echte stemmen maakt de uitingen nog rauwer en intenser. En doordat we steeds een quote van iemand anders te horen of te zien krijgen, blijft de campagne verrassen en prikkelen.’
Na de pre-launch in september is de gehele campagne – bestaande uit tv-commercials, online commercials, banners en billboards – sinds 6 oktober live.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing