Halal voegt regisseur Burgess toe aan selectie
- 12 okt 2021 @ 13:43
- Ryan Baij
Halal heeft de Britse Fiona Jane Burgess toegevoegd aan haar selectie van internationale regisseurs.
De Londense Burgess is gespecialiseerd in muziekvideo's, commercials, documentaires en modefilms. Ze heeft aan campagnes, muziekvideo's en persoonlijke projecten gewerkt, waaronder de campagne voor Tommee Tippee, een merk voor babyvoeding in het VK.
’Iedereen bij Halal is superenthousiast over Fiona. We houden van haar werk, haar inzet voor vrouwen-empowerment en haar werk voor mensen met psychiatrische problemen, zegt Gijs Determeijer, Partner en producent bij Halal. ‘Vanwege haar achtergrond in muziek is Fiona op haar best als het gaat om films met muziek en beweging, maar ze is ook buitengewoon goed op het gebied van comedy, timing & dialoog. Last but not least, heeft ze ook een geweldige smaak en gevoel voor mode.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing