Hallmark haakt in op National Coming Out Day

Hallmark haakt in op National Coming Out Day
  • Bureaus
  • 8 okt 2021 @ 10:42
  • 16466 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Op National Coming Out Day (11 oktober 2021) lanceert Hallmark de nieuwste tvc in haar lopende campagne. Het is een ode aan al die mannen en vrouwen die de moed hebben gehad een beslissing te nemen die bepalend is voor hun leven: uit de kast komen.

Bovendien is het een hart onder de riem voor diegenen die erover denken die stap alsnog te zetten waardoor ze echt zichzelf kunnen zijn. De commercial draait om een gay jongen die op het punt staat zijn ouders in te lichten over zijn geaardheid. We zien en voelen hoe hij twijfelt over hoe en wanneer hij ‘het’ zal gaan vertellen. Tot hij de knoop doorhakt en dan maar een kaartje stuurt. De commercial eindigt met de tekst ‘Eindelijk-jezelf-zijn momentje’.

In de campagne wordt volgens Hallmark de ‘nadruk gelegd op al die momenten en momentjes waarop je elkaar extra aandacht wil geven.’

Hallmark zegt verder te gaan dan ‘het tonen van de geijkte momenten zoals verjaardagen, Moederdag, de feestdagen en een griepje.’ In de 360° campagne zien we 1001 verschillende momenten die vragen om een kaartje. Voor de campagne tekende de TBWA-combinatie ARA Creative Agency en New Growth Strategies.

Credits

Klant Hallmark

Bureau ARA Creative Agency, New Growth Strategies

Productiemaatschappij Chaos

Mediabureau FHCS



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken