Kat jaloers op buurkat in nieuwe KPN-campagne DentsuAchtung
- Bureaus
- 28 okt 2021 @ 10:37
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsCampagnes
- 28 okt 2021 @ 10:37
- Nanny Kuilboer
KPN lanceert de vernieuwde Wifi Manager met een campagne van DentsuAchtung. De gedachte achter de campagne is dat wifi het altijd moet doen en dat klanten in een paar stappen het maximale uit hun wifi halen.
Met de Wifi Manager van KPN kunnen klanten hun wifi optimaliseren en verbeteren. Yvette Belt-Beekman, director Brand & Marketing Communicatie KPN: ‘Wifi moet het altijd doen. Zo simpel is het. Het plezier van supergoeie wifi in huis staat dan ook centraal in deze nieuwe campagne waar we supertrots op zijn.’
Haperende wifi
In de online video en TVC zien we hoe irritant haperende wifi kan zijn. Creative Directors Gijs Sluijters en Joris Tol: ‘Wifi die niet lekker werkt verstoort je dagelijkse routine, het haalt je letterlijk uit je flow. In de film zie je hoe een kat en zijn baasje uit hun flow worden gehaald door haperende wifi. En om het allemaal nog erger te maken hebben ze bij de buren wel die flow. De hoofdrolspelers zien we ook terug in speciaal voor de socials ontwikkelde content. De campagne is primair gericht op alle KPN-klanten en uitgewerkt op touch, tell en sell niveau met als doel om alle klanten te activeren om hun wifi te optimaliseren met de Wifi Manager. Naast online video en TV zetten we ook online display, radio en (D)OOH in voor deze campagne.’ Als onderdeel van deze campagne presenteert KPN ook de Wifi Monitor, een onderzoek over hoe Nederlanders hun wifi ervaren en gebruiken.
Credits
Opdrachtgever: KPN
Concept & Strategie: DentsuAchtung
Regisseur: Mattias Schut
Productie: Holy Fools
Media: Mindshare, ABC en Greenhouse
Edit: Brian Ent
Online en grading: De Grot
Music: Massive
KPN Wifi Katten TVC from dentsuACHTUNG! on Vimeo.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing