Lonka: voor het blok
- Bureaus
- 1 okt 2021 @ 08:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 okt 2021 @ 08:49
- Sjaak Hoogkamer
Fightclub heeft een nieuwe campagne bedacht voor Lonka, onderdeel van Cloetta en zorgt ervoor dat gasten in de horeca elkaar lekker voor het blokje kunnen zetten. Met als doel saaie, nikszeggende gesprekken voorgoed uit de horeca te bannen.
Bij ieder kopje koffie dat je bestelt krijg je een nieuw dilemma voor je kiezen.
Noraly Maas, Brand Manager Lonka Nederland, legt uit: ‘Fightclub begreep heel snel waar het merk Lonka voor staat en kwam met een hele simpele, maar triggerende boodschap op onze wens een echte conversation starter te zijn in de horeca. Met verschillende dilemma’s verstopt onder de seal van onze producten kunnen gasten elkaar lekker voor het blokje zetten.’
Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het accountmanagement op Cloetta binnen Fightclub: ‘Het mooie van een merk als Lonka is dat iedereen het kent, vooral uit de horeca. Om daar extra merkbeleving aan toe te voegen is natuurlijk fantastisch om te doen. Vooral tijdens het bedenken van de dilemma’s merkte je dat het hele kantoor meedacht en met suggesties kwam. Genoeg om de komende jaren heel veel gesprekken op gang te helpen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing