Lonka: voor het blok

Lonka: voor het blok
  • Bureaus
  • 1 okt 2021 @ 08:49
  • 13937 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Fightclub heeft een nieuwe campagne bedacht voor Lonka, onderdeel van Cloetta en zorgt ervoor dat gasten in de horeca elkaar lekker voor het blokje kunnen zetten. Met als doel saaie, nikszeggende gesprekken voorgoed uit de horeca te bannen.

Bij ieder kopje koffie dat je bestelt krijg je een nieuw dilemma voor je kiezen.

 Noraly Maas, Brand Manager Lonka Nederland, legt uit: ‘Fightclub begreep heel snel waar het merk Lonka voor staat en kwam met een hele simpele, maar triggerende boodschap op onze wens een echte conversation starter te zijn in de horeca. Met verschillende dilemma’s verstopt onder de seal van onze producten kunnen gasten elkaar lekker voor het blokje zetten.’

Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het accountmanagement op Cloetta binnen Fightclub: ‘Het mooie van een merk als Lonka is dat iedereen het kent, vooral uit de horeca. Om daar extra merkbeleving aan toe te voegen is natuurlijk fantastisch om te doen. Vooral tijdens het bedenken van de dilemma’s merkte je dat het hele kantoor meedacht en met suggesties kwam. Genoeg om de komende jaren heel veel gesprekken op gang te helpen.’



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken