'Harige' campagne Philips
- Bureaus
- 20 okt 2021 @ 11:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 okt 2021 @ 11:58
- Sjaak Hoogkamer
Philips lanceert een nieuwe campagne om de multigroomer te promoten. Onder het motto All-in-one for all you need doorbreekt de campagne volgens maker Dept ‘het standaard mediabeeld van mannelijke verzorging met een gladgeschoren huid.’
De campagne richt zich naar eigen zeggen ‘op een breed en modern publiek en brengt een inclusieve blik op mannelijke verzorging.’ De social-first campagne is het resultaat uit de samenwerking tussen Philips en Dept, in nauwe samenwerking met productiepartner Wenneker.
Gemaakt voor every body en everybody: zo wordt de Philips Multigroomer 7000 beschreven in de nieuwe reclamecampagne.
Een diverse cast met harige ruggen, onregelmatige baardgroei en haar wat je meestal niet op je beeldscherm tegenkomt, vertelt over de flexibiliteit van het product.
Jan Schulte, creation manager bij Philips: ‘Voor deze campagne was het belangrijk om content te maken waarbij we het traditionele mediabeeld van mannelijke verzorging doorbreken. We wilden geen man – en haartype – achterlaten, maar juist de volledige potentie van het product laten zien en hoe dit de juiste keuze is voor alle verzorgingsbehoeften.’
‘Hoe vaak herkennen we onszelf nou écht in de mannen die we op tv zien? Ik in ieder geval bijna nooit,’ zegt João Inácio, creative director bij Dept. ‘We hebben tientallen verhaallijnen gecreëerd die ons dichterbij de niet-zo-perfecte man brengen met haar wat groeit op elke normale en vreemde plek. Dat is uiteindelijk de realiteit voor de meesten van ons.’
Credits:
Executive Creative Director: René Verbong
Associate Creative Director: João Inácio
Art Director: Ana Rangel
Production Agency: Wenneker
Director: Rocio Curdo
Account Director: Jessica Otery Ely
Account Manager: Bart Sweere
Strategist: Maeve van Ettekoven
Strategy Director: Rens Verweij
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing