Bols kiest voor UM en Reprise als mediabureau
- Bureaus
- 26 nov 2021 @ 08:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 nov 2021 @ 08:09
- Michiel van Zaane
De combinatie UM & Reprise gaat als de mediapartner van Lucas Bols in Nederland en in de USA aan de slag. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen.
Als antwoord op de verschuiving naar thuisconsumptie creëert Lucas Bols kant-en-klare cocktails zodat consumenten ook thuis kunnen genieten van een drankje. Onder de naam Bols Ready to Enjoy Cocktails zijn vijf cocktails ontwikkeld:
- Bols Margarita Azul: Pittig & cocktails, thuisconsumptVerfrissend 14,9% alc/vol
- Bols Espresso Martini: Rijk & Zacht 14,9% alc/vol
- Bols Red Light Negroni: Bitterzoet & Complex 21,9% alc/vol
- Bols Very Old Fashioned: Aromatisch & Intens 30% alc/vol
- Bols Pornstar Martini: Exotisch & Fris 14,9% alc/vol
De cocktails zijn beschikbaar in 200ml Bols Cocktail Tubes, ontworpen om de smaak en kwaliteit te waarborgen in een duurzame verpakking, en twee formaten flessen - 375ml en 700ml. De Bols Ready to Enjoy 200ml Tube debuteert dit najaar. De cocktails zullen ook verkrijgbaar zijn via de webshop. Binnenkort worden de drankjes ook buiten Nederland en de VS gelanceerd.
Sandie van Doorne, Creative & Communication Director zegt hierover: ‘We kiezen voor UM & Reprise, omdat hun internationale netwerk bij het Bolsmerk en onze ambities past en omdat ze ons de volgende stap naar consumenten kunnen laten zetten met de juiste communicatiestrategie en middelen. Wij kijken uit naar een fijne samenwerking.’
Yvonne Prins, Managing Partner UM Nederland over de nieuwe samenwerking: ‘Wij zijn super blij en trots dat Bols gelooft in ons netwerk en geïntegreerde Futureproof propositie. Wij kijken ernaar uit om met onze 'Now & Next' benadering in marketing en communicatie, samen de ambities van Bols verder invulling te geven.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing