Bols kiest voor UM en Reprise als mediabureau

Bols kiest voor UM en Reprise als mediabureau
  • Bureaus
  • 26 nov 2021 @ 08:09
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De combinatie UM & Reprise gaat als de mediapartner van Lucas Bols in Nederland en in de USA aan de slag. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen.

Als antwoord op de verschuiving naar thuisconsumptie creëert Lucas Bols kant-en-klare cocktails zodat consumenten ook thuis kunnen genieten van een drankje. Onder de naam Bols Ready to Enjoy Cocktails zijn vijf cocktails ontwikkeld:

  • Bols Margarita Azul: Pittig & cocktails, thuisconsumptVerfrissend 14,9% alc/vol
  • Bols Espresso Martini: Rijk & Zacht 14,9% alc/vol
  • Bols Red Light Negroni: Bitterzoet & Complex 21,9% alc/vol
  • Bols Very Old Fashioned: Aromatisch & Intens 30% alc/vol
  • Bols Pornstar Martini: Exotisch & Fris 14,9% alc/vol

De cocktails zijn beschikbaar in 200ml Bols Cocktail Tubes, ontworpen om de smaak en kwaliteit te waarborgen in een duurzame verpakking, en twee formaten flessen - 375ml en 700ml. De Bols Ready to Enjoy 200ml Tube debuteert dit najaar. De cocktails zullen ook verkrijgbaar zijn via de webshop. Binnenkort worden de drankjes ook buiten Nederland en de VS gelanceerd.

Sandie van Doorne, Creative & Communication Director zegt hierover: ‘We kiezen voor UM & Reprise, omdat hun internationale netwerk bij het Bolsmerk en onze ambities past en omdat ze ons de volgende stap naar consumenten kunnen laten zetten met de juiste communicatiestrategie en middelen. Wij kijken uit naar een fijne samenwerking.’

Yvonne Prins, Managing Partner UM Nederland over de nieuwe samenwerking: ‘Wij zijn super blij en trots dat Bols gelooft in ons netwerk en geïntegreerde Futureproof propositie. Wij kijken ernaar uit om met onze 'Now & Next' benadering in marketing en communicatie, samen de ambities van Bols verder invulling te geven.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken