Ditzo kiest voor keuzes-campagne

Ditzo kiest voor keuzes-campagne
  • Bureaus
  • 24 nov 2021 @ 10:59
  • 11542 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Dit zorgseizoen zet Ditzo in op ‘mensen die het leven eerlijker, gezonder en beter willen maken.’ De campagne, die in samenwerking met TheMerge werd ontwikkeld, richt zich op hun autonome keuzes.

Dat zijn volgens TheMerge niet altijd de meest logische keuzes, maar wel hun keuzes. Die mensen die zelf willen kiezen, heeft Ditzo een hoop te bieden. In acht films worden de verschillende redenen uitgelicht en die zullen vanaf deze week op verschillende online- en digitale outdoor media ingezet worden.

Credits:

Klant: Ditzo, Rik Schneiders

Bureau: TheMerge

Strategie: Corinne Genestay

Media: Dentsu

Regie: Marc Slings

Muziek: Vijay Kanhai

Geluid: Earforce

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken