Hero Benelux kiest voor mediabureau Stroom

Hero Benelux kiest voor mediabureau Stroom
  • Bureaus
  • 24 nov 2021 @ 14:17
  • 9633 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Hero Benelux kiest na een uitgebreid pitchtraject voor mediabureau Stroom. Het gaat onder meer om de merken Hero Jam, -Cassis, -Baby en B’tween en het biologische merk Organix.

Stroom, onderdeel van het Candid platform, wordt per 1 januari 2022 verantwoordelijk voor alle on- en offline mediastrategie advies, -planning en -inkoop. Sander Nuhoff, Marketing Manager Hero Benelux: ‘We hebben in de eerste plaats voor Stroom gekozen omdat ze in staat bleken om per merk vanuit een goede externe oriëntatie, een hele duidelijke en passende strategie op te stellen. We waren daarnaast blij verrast met de manier waarop is meegedacht met de merk- en marketingcommunicatie. De prettige samenwerking was van doorslaggevend belang. We hebben veel vertrouwen in een plezierige en effectieve relatie.’

Samantha Catsburg, Agency Lead Stroom vult aan: ‘We zijn bij Stroom ontzettend trots op het winnen van de pitch voor deze prachtige FMCG merken die zo sterk in de Nederlandse samenleving zijn verankerd. We kunnen niet wachten om die bekendheid verder te laten groeien en alle merken die onder de Hero-vlag varen op de kaart te zetten. Met veel vertrouwen en plezier kijken we uit naar een vruchtbare samenwerking met Hero!’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken