Jeroen Disch naar Bravoure

Jeroen Disch naar Bravoure
  • Bureaus
  • 9 nov 2021 @ 08:58
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Jeroen Disch (44 jaar) maakt na 8 jaar GRRR de overstap naar Bravoure. Bij het Amsterdamse digital design agency wordt hij design director.

Disch over zijn overstap: ‘Wat Bravoure bijzonder maakt, is de strategische visie op business en brand. Dat zie je terug in de uiteindelijke designs en platformen voor merken als Change Inc. en Amsterdam Dance Event. Ik heb er veel zin in om hier een bijdrage aan te leveren.’

Bravoure ziet een groeiende vraag naar bureau’s die een digitaal strategische rol binnen de organisatie innemen. Het aantrekken van een ervaren merkdenker als Jeroen Disch past bij de ingeslagen weg. Dat vindt ook Kim Krauwel, managing director bij Bravoure: ‘Jeroen heeft een duidelijke digital design-visie die past bij de groeiambities van Bravoure. Ik kijk er naar uit om zijn visie op branding en digital design terug te zien in ons werk.’ Bravoure werkt naast eerder genoemde merken ook voor Eye Filmmuseum, Ebbinge, ASA, Best Kept Secret, Awakenings en ITA.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken