Jeroen Disch naar Bravoure
- Bureaus
- 9 nov 2021 @ 08:58
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 nov 2021 @ 08:58
- Michiel van Zaane
Jeroen Disch (44 jaar) maakt na 8 jaar GRRR de overstap naar Bravoure. Bij het Amsterdamse digital design agency wordt hij design director.
Disch over zijn overstap: ‘Wat Bravoure bijzonder maakt, is de strategische visie op business en brand. Dat zie je terug in de uiteindelijke designs en platformen voor merken als Change Inc. en Amsterdam Dance Event. Ik heb er veel zin in om hier een bijdrage aan te leveren.’
Bravoure ziet een groeiende vraag naar bureau’s die een digitaal strategische rol binnen de organisatie innemen. Het aantrekken van een ervaren merkdenker als Jeroen Disch past bij de ingeslagen weg. Dat vindt ook Kim Krauwel, managing director bij Bravoure: ‘Jeroen heeft een duidelijke digital design-visie die past bij de groeiambities van Bravoure. Ik kijk er naar uit om zijn visie op branding en digital design terug te zien in ons werk.’ Bravoure werkt naast eerder genoemde merken ook voor Eye Filmmuseum, Ebbinge, ASA, Best Kept Secret, Awakenings en ITA.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing