ONVZ lanceert campagne om premiumpositie expliciet te maken

ONVZ lanceert campagne om premiumpositie expliciet te maken
  • Bureaus
  • 16 nov 2021 @ 11:23
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

ONVZ komt met een nieuwe campagne. Het doel van de verzekeraar is om de marktpositie als hoogwaardige verzekeraar expliciet uit te spreken.

‘Uit de gedragsanalyse van Open Now bleek dat meer duidelijkheid over de premiumpositie en een sterkere waargenomen relevantie de belangrijkste voorwaarden waren voor conversie en behoud’, aldus Age-Pieter Kamermans (hoofd marketing en communicatie van ONVZ).

De 360-campagne wordt uitgerold via brieven, mails, de website en op de socials. Ook wordt er PR, outdoor en radio ingezet om de premium doelgroep te bereiken. In de eerste video (onder het bericht te zien) gaat de verzekeraar in op het onderwerp wachtlijstbemiddeling.

Credits:
Bureau & Creatie: Open Now
Fotografie, regie & productie: Jaap Vliegenthart
Edit: Kim Hinrichs
Postproductie: Captcha
Muziek: Massivemusic
Media: Merkle
PR: ExPRtease



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken