Peddler start campagne in drie grote steden

Peddler start campagne in drie grote steden
  • Bureaus
  • 2 nov 2021 @ 10:57
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

Online warenhuis Peddler lanceert een nieuwe campagne in Amsterdam, Den Haag en Utrecht. ‘Je haalt het met Peddler’ werd samen met creatief bureau Lijm Amsterdam ontwikkeld.

De campagne speelt in op de drukke stedeling die bij voorkeur lokaal shopt, maar niet altijd in staat is de winkel te bezoeken. De campagne is terug te zien op Out of Home, social en display en kent per stad een lokaleuitwerking. Zo wordt de aandacht gepakt met bekende lokale koppen die producten van winkels om de hoek presenteren. In Amsterdam zijn Stefano Keizers en Cathelijne Blok te zien die winkels als Het Faire Oosten, Doe Het Zelf Bruijnesteijn en It’s a Present promoten.

Oprichter en mede-eigenaar James Klymowsky: ‘We waren echt opzoek naar een middelgroot ambitieus bureau die samen met ons op wilde trekken. Na een oriëntatie periode leek Lijm de beste match. Dit hebben ze met concept en creatie helemaal waargemaakt. Je haalt het met Peddler sluit perfect aan op onze doelgroep en de toegevoegde waarde die we bieden.’

Lorenz de Valk, Strategy Director: Lijm Amsterdam: ‘Wij zijn mega trots dat we samen met Peddler zo’n mooi resultaat hebben neergezet. Het is een concept dat enerzijds de kwetsbare retail helpt en voor de veeleisende maar toch bewuste consument een belangrijk brug slaat.’

Eerder vandaag meldde de collega-titel Twinkle al dat Peddler voor een landelijke uitrol gaat en ook Duitsland in het vizier heeft als potentiële markt.

Credits
Opdrachtgever: Peddler
Bureau: Lijm Amsterdam
Media: Zoekhelden
PR: Blyde

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken