Streetwear Skeer by Zeeman

Streetwear Skeer by Zeeman
  • Bureaus
  • 16 nov 2021 @ 11:09
  • 13492 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Na de trouwjurk, de sneaker en het parfum Lucht lanceert Zeeman nu een streetwear-collectie voor een prikkie: Skeer.

Met de introductie van Skeer-streetwear wil Zeeman jongeren aan het denken zetten. Skeer betekent in straattaal ‘blut’ of ‘goedkoop’, maar wordt in deze campagne in samenwerking met Persuade met een knipoog gebruikt, aldus Zeeman: ‘Met Skeer-streetwear draag je uit dat je geen dure merkkleding nodig hebt.’ Het ontwerp van de collectie is geïnspireerd op dure merkkleding, die populair is in de straatcultuur.

Zeeman over Rapper Hef : ‘Dat is waar de nieuwe collectie voor staat’

Rapper Hef werkt mee aan de campagne voor Zeeman en schreef een nummer om de boodschap achter de collectie te promoten. Zeeman: ‘Hef maakte in zijn jeugd kennis met het rauwe straatleven in Hoogvliet, een wijk in Rotterdam, maar gelukkig vond hij zijn roeping in de muziek. Nu is Hef voor veel jongeren hét voorbeeld van succes. Net als Zeeman vindt Hef dat geluk niet in dure spullen zit en dat je je geld beter kunt besteden. Met teksten als “Het gaat om wie je bent, hoe je denkt, en niet je kleding” en “Kleren maken de man niet, deze man die maakt de kleren, er uitzien als een doezoe voor een barkie moet je leren” vertelt hij dat een outfit uitstraling krijgt door je persoonlijkheid en niet andersom. Dat is waar de nieuwe collectie van Zeeman voor staat.’

De collectie is op 19 november vanaf 15.00 uur online te bestellen op zeeman.com in Nederland en België.



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken