Superrebel en Aartsen: groeien met smaak

Superrebel en Aartsen: groeien met smaak
  • Bureaus
  • 10 nov 2021 @ 11:35
  • 16062 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Creative agency Superrebel heeft voor Aartsen Fruit & Vegetables een ‘groeicampagne’ ontwikkeld. In de campagne lopen de verschillende manieren van groei binnen Aartsen in elkaar over.

Volgens oprichter en directeur Lodewijk Varossieau van Superrebel zie je ‘letterlijk dat de inspanningen van twee kanten elkaar versterken.

Van de teler die de mooist mogelijke producten oogst tot de magazijnmedewerker die zorgt voor de beste presentatie. Zo werken ze allemaal in elkaars verlengde en zorgen ze samen voor groei.’

De campagne is volgens Varossieau gericht op de verschillende doelgroepen van Aartsen. ‘Van telers en tuinders wereldwijd tot de lokale werving van nieuwe mensen. Aartsen laat geen middel onbenut om samen met partners te groeien. Op de website, social media, online advertenties en vakbladen.’

Het verhaal van Aartsen begint met tuinders en telers, die wereldwijd zorgen voor de groei van producten en voor de verse aanvoer van alle soorten groenten en fruit.

De aandacht, het werk en de liefde die zij aan de groei van hun producten geven, geeft Aartsen terug. Varossieau: ‘Door nonstop fresh te zorgen voor de groei van merken, marketing en mogelijkheden. Met mensen die met net zoveel aandacht, inzet en liefde de producten verkopen.’

Ondanks de nieuwe grow-campagne blijft de uitspraak nonstopfresh onverminderd van kracht. Het is en blijft volgens Varossieau het uitgangspunt bij alles wat Aartsen doet. ‘Het is de reden voor de nieuwe campagne, want vooral in marketing en communicatie moet je jezelf blijven vernieuwen en zorgen dat de boodschap nonstopfresh blijft.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken