Unbrick kiest voor Gardeners

Unbrick kiest voor Gardeners
  • Bureaus
  • 23 nov 2021 @ 15:55
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Gardeners gaat als vaste partner van scale-up Unbrick awareness en merkbeleving verhogen. Unbrick staat voor duurzame, luxe vakantiewoningen.

De woningen van Unbrick worden volgens het bedrijf ‘niet van beton of staal gemaakt, maar van goed (CLT) hout en geproduceerd in de eigen fabriek in Ede.’ Ze rollen aldus Unbrick als bouwpakketten de band af en worden ter plekke in elkaar gezet. ‘Daarnaast blijven de makers zich uitdagen met vragen als: Kan een huis ook energie opleveren? Waarom maken we overal plinten? Waarom gebruiken we nog sleutels? Waarom heeft een deur een deurkozijn? Kan een huis ook helemaal uit?’

Krijn Smits (director Brand & CX) van Unbrick: ‘Unbrick en Gardeners zitten op dezelfde golflengte. ‘Where good things grow’ had zomaar een tagline van Unbrick kunnen zijn. Het enige verschil is dat er bij Gardeners mooie merken groeien en bij Unbrick mooie woningen. Er is niets lekkerder dan met mensen werken die in de basis hetzelfde willen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken