Hogeschool Windesheim lanceert awareness campagne
- 3 dec 2021 @ 10:18
- Ryan Baij
Hogeschool Windesheim lanceert een brand-awareness campagne. Het is de eerste keer dat ‘het merk’ zoiets doet.
Uit een imago-onderzoek, dat gedaan werd in de regio Almere en Zwolle, bleek dat veel proefpersonen onvoldoende weten waar de instelling voor staat. Daar moet deze campagne verandering in aanbrengen. Doel van de campagne is inhoudelijke naamsbekendheid van Hogeschool Windesheim en het verdiepen van de belofte ‘Dichter bij jou’. Zodat voor zowel jongeren als professionals het onderscheid met andere hogescholen duidelijk wordt, en een sterkere sympathie voor (en verbinding met) het merk ontstaat.)
In het concept spelen huidige studenten en cursisten van Windesheim de hoofdrol. Zij krijgen telkens de keuze uit twee uitspraken, die tegenover elkaar worden gezet. Een vinkje in de vorm van een ‘W’ maakt duidelijk aan welke waarde je Hogeschool Windesheim kunt herkennen. De campagne bestaat uit online video’s, social posts, carrousels en conversational banners. Vanaf komend voorjaar zal de boodschap ook outdoor ingezet worden.
Credits
Bureau: DEAR Amsterdam
Productie: Ministerie van Beeld
Onderzoek: Kien onderzoek
Verantwoordelijk bij Hogeschool Windesheim: Linda Frederiks, Cees Klok, Christel Zeevalkink
Foto door Yan Krukov via Pexels
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing