Juryvoorzitters 12 SAN categorieën 2021 bekend

Juryvoorzitters 12 SAN categorieën 2021 bekend
  • Bureaus
  • 2 dec 2021 @ 15:03
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De 24 juryvoorzitters van dit seizoen zijn bekend. De Stichting Adverteerdersjury Nederland SAN heeft met ruim 200 juryleden over 12 categorieën de grootste vakjury binnen het marcom vakgebied.

De 12 vakjury’s worden voorgezeten door steeds twee voorzitters, die samen de ingezonden cases/campagnes van 2021 beoordelen. Reserveren voor het SAN Jaarboek kan volgens de SAN nog tot 18 december. De inzendingen dienen uiterlijk 12 januari binnen te zijn.

De juryvoorzitters 2021 zijn:

Actualiteiten

Ine Stultjens / Koninklijke Auping en Thomas van Vessem / DPG Media

Business-to-Business

Karlien Serrarens / PwC en Laura Geuze / Samsung

Corporate (incl. Personeel)

Jolanda Ravenek / Eneco en Trix van der Vleuten / Philips

Dienstverlening

Martijn Couwenberg / Centraal Beheer en Erik Siemens / Elsevier  

Dienstverlening Financieel

Maartje Bersi / SNS en Chris Kersbergen / Rabobank

Durables

Hidde-Jan Haven / BMW en Patricia Slootjes / Miele

Fast Moving

Cees Hannema / Unilever en Emilie Heesters / Duvel Moortgat

Non-Profit & Overheid

Annette Reijersen van Buuren /Oranje Fonds  en Kolja Urban / KWF

Retail

Michael Blankert / Just Eat Takeaway.com en Jorieke de Vries /Lidl

Smart Idea 

Sylvia Coumans / PostNL en Froukje Claes / Nederlandse Loterij     

Vrije Tijd

Ana Henriques / TUI en Ingrid Timmer / Storytel

Branding 360°

Marcel Kalmeijer / ISS Facility Services en Mariëlle Krouwel / NN Group

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken