Stichting AFIP start campagne voor awareness hartritmestoornissen

Stichting AFIP start campagne voor awareness hartritmestoornissen
  • Bureaus
  • 15 dec 2021 @ 10:47
  • 13640 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 dec 2021 @ 10:47
  • 13640 x gelezen
  • Ryan Baij

Stichting AFIP (Atriumfibrilleren Innovatie Platform) start samen met het Rotterdams Philharmonisch Orkest en het Erasmus MC een campagne die awareness creëert voor hartritmestoornissen.

Bij de campagne worden op de hartritmes van Anky, Karsten en Mirjam prachtstukken van klassieke meesters als Beethoven, Mozart en Grieg worden vervormd. Eén op de drie mensen met een hartritmestoornis heeft het namelijk niet door. Stichting AFIP doet onderzoek naar hartritmestoornissen en heeft in samenwerking met het Rotterdams Philharmonisch Orkest muziek opnieuw gearrangeerd op de hartritmestoornissen van patiënten.

Myrthe Kuijpers van stichting AFIP: ‘Het horen van een hartritmestoornis door klassieke muziek geeft een hele bijzondere, opvallende ervaring. Je hoort direct dat er iets niet helemaal klopt. Hopelijk zet deze campagne mensen aan het denken, en lezen ze zich in over de symptomen en het herkennen van een hartritmestoornis.’

De Stoornis Symfonieën zijn samen met geluidsstudio Soundcircus tot leven gekomen en zijn te beluisteren op de campagnewebsite www.kloptjehart.nl.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken