Suzanne Schulting en a.s.r.: blijf bewegen

Suzanne Schulting en a.s.r.: blijf bewegen
  • Bureaus
  • 6 dec 2021 @ 16:27
  • 12688 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In de campagne van het gezondheidsprogramma a.s.r. Vitality speelt shorttrackster Suzanne Schulting de hoofdrol. Zij laat zien dat zelfs voor een Olympisch kampioen het dagelijks bewegen belangrijk is.

Alleen doen we dat volgens a.s.r allemaal ongemerkt steeds minder. Boodschappen worden aan huis bezorgd, tegenwoordig zelfs binnen tien minuten, robots stofzuigen en leenscooters staan op iedere hoek.

De verzekeraar ziet die innovaties ons leven leuker en makkelijker maken, maar 'het is zonde dat we het dagelijks bewegen zo steeds meer verliezen, want dagelijks in beweging blijven houdt ons gezond. Het verkleint het risico op tal van ziekten zoals hart- en vaatziekten, botontkalking en zelfs depressie.'

Daarom lanceert a.s.r. Vitality, een onderdeel dat helpt en beloont om dagelijks te bewegen. Door voldoende te bewegen verdienen klanten punten, die zijn inte wisselen voor wekelijkse, maandelijkse én jaarlijkse beloningen.

De campagne is vanaf deze week live en is te zien op tv, online media en print.

Credits:

Klant: Hella de Weger, Nelleke Ungersma, Liselore Hunfeld

Campagne: TheMerge

Strategie: Corinne Genestay

Media: MediaReverse

Muziek: Vijay Kanhai

Geluid: Earforce



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken