T-Mobile lanceert dag voor Kerst nieuwe Unlimiteds-campagne

T-Mobile lanceert dag voor Kerst nieuwe Unlimiteds-campagne
  • Bureaus
  • 24 dec 2021 @ 11:13
  • 36948 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

T-Mobile lanceert aan de vooravond van Kerst en het nieuwe jaar de nieuwste ‘Unlimiteds’-campagne, gecreëerd samen met TBWA\Neboko.

‘Het leven is Unlimited. Laat je gaan, voel de kick. Ontpop jezelf tot een nieuwe ik’, aldus zangeres Sharon Kovacs, die speciaal voor deze gelegenheid voor het eerst in het Nederlands zingt. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, social, online. In januari volgen portretten van Unlimiteds die uitgedaagd worden om in een korte tijd zichzelf te ontpoppen tot een nieuwe ik.

T-Mobile: ‘Een nieuw jaar staat voor de deur om plannen en dromen waar te maken’

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile: ‘Een nieuw jaar staat voor de deur om plannen en dromen waar te maken. Anno 2022, met alle technologische mogelijkheden van nu, is jezelf ontwikkelen makkelijker en leuker dan ooit tevoren. We inspireren iedereen om die Unlimited Mindset te omarmen.’

TBWA\Neboko: ‘In iedereen schuilt een Unlimited’

Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko: ‘Dit keer staat niet zozeer één product centraal, maar de Unlimited Mindset en daarmee gepaard de overtuiging dat er in iedereen een Unlimited schuilt. Daardoor gaat de campagne echt over de mentaliteit van T-Mobile. Met een hoofdrol voor de producten in de bewijsvoering hiervan.’



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken