Tomorrowmen neemt Marbles Marketing over

Tomorrowmen neemt Marbles Marketing over
  • Bureaus
  • 7 dec 2021 @ 14:19
  • 10932 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Digital marketing agency Tomorrowmen heeft Marbles Marketing overgenomen. Alle diensten, klanten en medewerkers van de specialist in e-commerce advertising gaan verder onder de naam van Tomorrowmen. Daarmee vergroot het Groninger bedrijf opnieuw haar full-service marketingaanbod.

De overname past in de groeistrategie van Tomorrowmen voor de komende jaren. Founder Roman Solarz: ‘Als agency zijn we constant bezig met het doorontwikkelen en aantrekken van expertise. Hierbij kijken wij zowel in- als extern hoe we kunnen versterken. De expertise en achtergrond van Marbles zijn een hele mooie aanvulling op onze positionering als full-service digital agency.’

CEO John Sportel van Marbles Marketing is enthousiast over de deal. ‘Het was lastig afscheid nemen want we hebben de afgelopen jaren met veel plezier aan Marbles gebouwd. We willen ons echter meer op onze core-business focussen, namelijk het bouwen van maatwerk software. We laten het team en onze klanten met een goed gevoel achter bij een mooie en ambitieuze partij. Tomorrowmen biedt hen voor de toekomst veel kansen en mogelijkheden om te blijven doorontwikkelen.’

Foto: Roman Solarz (links) en Yorick Voorthuijzen, Tomorrowmen.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken