Vodafone campagne brengt ode aan mens

Vodafone campagne brengt ode aan mens
  • Bureaus
  • 23 dec 2021 @ 14:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vodafone lanceert een nieuwe campagne rondom haar netwerk. De campagne komt voort uit de eerder dit jaar gelanceerde nieuwe merkpositionering en pay-off Together we can.

Die campagne draait rondom ‘de overtuiging dat de mens en technologie samen tot de mooiste dingen in staat zijn.’

Het creatieve concept voor deze campagne, ontwikkeld door WPP Go One in samenwerking met Media.Monks en MassiveMusic, geeft een nieuwe wending aan deze overtuiging.

Want er wordt al heel veel gesproken over technologie. Maar wat is die technologie zonder ons mensen? Zonder onze ideeën, onze visie, onze dromen? Onze drive om het onmogelijke mogelijk te maken?, aldus WPP. In de tvc’s zie je slimme fruitteelt, fietsen met beperkt zicht of een virtuele wereld instappen vanuit de huiskamer.

WPP: ‘In de film laten we het perspectief van de mens los, en kijken we vanuit de technologie naar de mens. En daar wordt het leuk. Dan ga je nadenken over de stem van technologie, over het perspectief. Over de taal. Het resultaat is een andere kijk - letterlijk en figuurlijk - op de materie. Het gaat opeens niet meer over de technologie die ons leven beheerst, maar over de human spirit die door technologie te omarmen, het leven aangenamer, veiliger, leuker, en bewonderenswaardiger maakt. Want, zoals de film afsluit, wie technologie kan omarmen, kan dromen waarmaken.’



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken