Vodafone campagne brengt ode aan mens
- Bureaus
- 23 dec 2021 @ 14:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 dec 2021 @ 14:51
- Sjaak Hoogkamer
Vodafone lanceert een nieuwe campagne rondom haar netwerk. De campagne komt voort uit de eerder dit jaar gelanceerde nieuwe merkpositionering en pay-off Together we can.
Die campagne draait rondom ‘de overtuiging dat de mens en technologie samen tot de mooiste dingen in staat zijn.’
Het creatieve concept voor deze campagne, ontwikkeld door WPP Go One in samenwerking met Media.Monks en MassiveMusic, geeft een nieuwe wending aan deze overtuiging.
Want er wordt al heel veel gesproken over technologie. Maar wat is die technologie zonder ons mensen? Zonder onze ideeën, onze visie, onze dromen? Onze drive om het onmogelijke mogelijk te maken?, aldus WPP. In de tvc’s zie je slimme fruitteelt, fietsen met beperkt zicht of een virtuele wereld instappen vanuit de huiskamer.
WPP: ‘In de film laten we het perspectief van de mens los, en kijken we vanuit de technologie naar de mens. En daar wordt het leuk. Dan ga je nadenken over de stem van technologie, over het perspectief. Over de taal. Het resultaat is een andere kijk - letterlijk en figuurlijk - op de materie. Het gaat opeens niet meer over de technologie die ons leven beheerst, maar over de human spirit die door technologie te omarmen, het leven aangenamer, veiliger, leuker, en bewonderenswaardiger maakt. Want, zoals de film afsluit, wie technologie kan omarmen, kan dromen waarmaken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing