Aris Thijssen wordt Creative Director & Studio Lead bij Weber Shandwick

Aris Thijssen wordt Creative Director & Studio Lead bij Weber Shandwick
  • Bureaus
  • 17 jan 2022 @ 15:55
  • 11778 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Aris Thijssen is als Creative Director & Studio Lead aan boord gestapt bij PR- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland.

Thijssen gaat aan de slag voor zowel B2C- als B2B-klanten, waaronder Upfield (o.a. Blue Band en Violife) en TP Vision (Philips TV & Sound). Naast creatief en strategisch werk, zal hij tevens de in-house contentstudio van het bureau creatief aansturen.

Thijssen heeft acht jaar aan kennis en ervaring binnen de creatieve communicatie-industrie. Zo creëerde hij als creative lead bij Het PR Bureau diverse impactvolle PR-concepten voor merken als Sodastream, SNS, Liga, Basic Fit, Staatloterij en Grolsch. Deze laatste twee vielen in de prijzen bij de Esprix- en European Excellence Awards. Tevens heeft Aris als Brand Manager en Creative Strategist gewerkt bij Colourcake waar hij zich voornamelijk bezighield met de interne organisatie en rebranding van het bureau zelf, naast strategisch en creatief werk op klanten als Calvin Klein en Basic Fit.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken