Blyde Benelux breidt uit met blogger
- Bureaus
- 25 jan 2022 @ 10:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 jan 2022 @ 10:07
- Michiel van Zaane
Impact bureau Blyde Benelux breidt haar team uit met blogger van het eerste uur Marlous van den Hoogen. Het B Corp gecertificeerde bureau richt zich primair op duurzame en sociale bedrijven.
Tijdens haar studie digitale media en communicatie werkte Van den Hoogen in Nederland al als freelance online marketeer & PR-adviseur voor verschillende klanten. Na haar verhuizing naar België een aantal jaar geleden ging ze onder andere aan de slag bij Team Lewis PR en deed ze marketing & pr voor het Belgische meubelmerk Furnified. Daarnaast blogt ze sinds 2010 op lastdaysofspring.com en startte ze in 2018 Gids voor het Zuiden, de online gids voor iedereen die naar België vertrekt.
Marlous begon met bloggen toen ze 11 jaar oud was. Vanuit daar rolde ze vanzelf de wereld van online marketing en PR in. Ze noemt zichzelf een ‘per ongeluk influencer’, want ambities om er een fulltime baan van te maken heeft ze niet.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing