Campagne Beekse Bergen: Afrika is dichtbij

Campagne Beekse Bergen: Afrika is dichtbij
  • Bureaus
  • 3 jan 2022 @ 13:45
  • 8365 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Beekse Bergen komt met een nieuwe themacampagne waarin duidelijk wordt dat je voor een Afrika-beleving minder ver hoeft te reizen dan je denkt.

In de tv-commercial zien we een gezin dat op safari lijkt te zijn in Afrika en overnacht in een luxe lodge, totdat opa en oma onverwachts tijdens het ontbijt op bezoek komen.

De campagne heeft als doel om de wereld van Beekse Bergen te tonen waarin gasten tijdens een meerdaags verblijf kunnen logeren tussen de wilde dieren zoals giraffen en neushoorns. Naast tv zal ook gebruik worden gemaakt van pre-rolls en Instagram stories. De tv-campagne kent zowel een Nederlandse als Vlaamse versie.

De campagne is het eerste werk van de hand van Joe Public Take-Away Advertising.

Credits:

Klant: Beekse Bergen (Libéma).

Verantwoordelijk bij klant: Philoméne Pigmans, Micky Bredewout-Zuiderwijk, Anniek van Doorenmalen.

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising.

Creatie: Ruben van Dijk en Mats Wilke.

Strategie: Sanne Nobel.

Account: Willemijn van Eeghen, Corinda van Zandwijk.

Productiemaatschappij: Joe Public Shoot.

Regie: Antoine Houtsma.

Producer: Fiona Jacob.

Producer bureau: Merel Groenenboom.

DOP: Menno Westendorp.

Fotografie: Marc van Oene.

Edit: Gert-Willem Visser.

Online: Ton Habraken.

Geluid: Merlijn Snitker.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken