Dept en Raybeam gaan samenwerken
- Bureaus
- 12 jan 2022 @ 14:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 jan 2022 @ 14:43
- Sjaak Hoogkamer
Data science en software engineering agency Raybeam sluit zich aan bij Dept. Raybeam’s specialiteit is het bouwen van tools en platforms op het gebied van SEO, SEA, data-warehousing en business intelligence voor merken als Google, eBay, Videoamp en Meta.
Doel is volgens Dept ‘om deze merken te helpen navigeren bij hun big data-uitdagingen, omzet te verhogen en kosten te optimaliseren.’
De agency bestaat uit meer dan honderd engineers en consultants en heeft kantoren in Massachusetts, Texas en Californië.
‘Data is voor bedrijven altijd al een krachtig hulpmiddel geweest, maar nu is het simpelweg onmisbaar,’ zegt DS Anderson Song, medeoprichter van Raybeam (zie foto boven). ‘Wij helpen klanten om te profiteren van gegevens op een duurzame, praktische en ethische manier, en Dept deelt deze ambitie. We zijn blij dat we onze expertise en ons engineeringteam naar Dept kunnen brengen. We breiden uit naar nieuwe markten over de hele wereld en kunnen meer bedrijven helpen bij het oplossen van complexe data-uitdagingen.’
‘We willen al onze klanten helpen om beter geïnformeerde en snellere beslissingen te nemen,’ zegt Dimi Albers, CEO van Dept. ‘Data en technologie spelen daarin een grote rol en Raybeam brengt meer dan twintig jaar ervaring op topniveau om klanten te helpen bij het oplossen van complexe data-uitdagingen met op maat gemaakte oplossingen. Door nog sterker samen te werken aan gedeelde klanten zoals eBay, Herman Miller en Moody's en door hun expertise te bundelen met onze bestaande teams zal Raybeam onze wereldwijde praktijken in data, intelligentie, technologie en engineering verder versnellen.’
Raybeam treedt toe tot Dept’s Amerikaanse technologie- en engineeringteam, bestaande uit de eerder aangesloten agencies Rocket Insights en Devetry.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing