HvA-campagne: Maak werk van je verhaal
- Bureaus
- 21 jan 2022 @ 06:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 jan 2022 @ 06:23
- Sjaak Hoogkamer
HvA-opleidingen communicatie + creative business starten in september 2022 met een onderwijsprogramma waarbij studenten worden opgeleid tot verhalenmakers. Voor dit nieuwe curriculum is een nieuwe instroomcampagne gemaakt door bureau Hammerfest.
Teamleider Herman van Tilburg van HvA: ‘In de campagne “Maak werk van je verhaal” nemen we de studiekiezer mee in de studietijd van drie studenten van onze HvA-opleidingen communicatie + creative business. We starten bij het uitreiken van het diploma en spoelen de tijd terug naar de eerste dag van hun studie. We willen laten zien dat door de flexibiliteit van het vernieuwde onderwijsprogramma studenten zelf richting geven aan de inhoud van hun studie doordat ze veel zeggenschap hebben over dat wat ze leren en welk verhaal ze willen vertellen. Wij begeleiden ze met het maken van die keuzes waarmee ze het beste uit zichzelf kunnen halen.’
Bij de HvA staat de nauwe samenwerking tussen een media- en communicatieopleiding centraal zodat studenten vakken uit beide opleidingen kunnen kiezen, passend bij de actuele verwevenheid van het vakgebied.
Centraal in het vernieuwde curriculum staan verhalen in de breedste zin van het woord.
Teamleider Esther van Breemen van HvA: ‘Verhalen zijn tijdloos en verbindend. Zowel de content, het verhaal dat je ziet, als de strategie, het verhaal erachter, tellen. We vragen studenten om hun eigen verhaal mee te brengen: eigen werk, eigen gewoontes. Vervolgens leren we ze niet alleen het vak, maar ook naar naar zichzelf kijken. Hun eigen verhaal te vertellen, zodat ze steeds beter weten wie ze zijn, waar ze voor staan en wat ze kunnen bijdragen aan de maatschappij.’
In een tijd van snelle ontwikkelingen en soms ook verwarring, vooral onder jongvolwassenen, kiezen beide opleidingen ‘nadrukkelijk voor authenticiteit.’
Van Breemen en Van Tilburg: ‘Iedereen is welkom bij CO+CB, we kiezen voor inclusieve communicatie. Maar die inclusiviteit is wederkerig: ook wij zijn eerlijk in ons verhaal, wie we zijn, wat we studenten kunnen brengen maar ook in wat we níet kunnen brengen: we vertellen eerlijk wat we van studenten bij onze opleiding verwachten, hoe we ze kunnen helpen bij wat ze zélf moeten doen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing