Plus: gezond het nieuwe jaar in
- Bureaus
- 7 jan 2022 @ 10:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 jan 2022 @ 10:18
- Sjaak Hoogkamer
Met deze campagne geeft Plus als zelfverklaarde ‘Meest Verantwoorde Supermarkt van Nederland’ tips om gezondere en bewustere keuzes te maken en inspireert met gezonde producten en recepten.
Plus zet een uitgebreide (online) mediacampagne in met o.a. een tv-commercial, inspiratiemagazine, instore materiaal, online video’s, social en display.
Onderdeel van de campagne is de tv-commercial waar vader Bert en dochter Eke centraal staan. Bert maakt een ommezwaai naar een gezonder en bewuster leven.
Vol daadkracht begint hij aan zijn missie. En dit alles om zijn dochter het duwtje in de rug te geven dat ze nodig heeft.
Okke Wiarda, manager Merk en Communicatie Plus: ‘Met deze commercial laten we zien dat iedereen een omslag kan maken in zijn leven. Samen met zijn dochter wordt 2022 voor Bert de start van een gezond jaar. Het verhaal wordt ondersteund door de muziek van Youri Lentjes, die het nummer ‘The Ride’ speciaal voor deze commercial heeft geschreven. Een perfecte aanvulling op het verhaal.’
Wunderman Thompson Amsterdam maakte de tv-commercial. Creative Director Chris Sant: ‘We zien de liefde van een vader voor zijn dochter, en daar gaat hij ver voor. Herkenbaar voor mij als vader van drie dochters. We laten geen droombeeld zien, maar een realistisch verhaal waarbij goed eten een belangrijke rol speelt.’
Muziek met een missie
Ook voor deze commercial heeft Plus verschillende singer-songwriters ingezet. Hieruit is een samenwerking ontstaan met zanger Youri Lentjes en componisten Sonny Groeneveld en Sam van Ommen. Samen hebben zij de krachten gebundeld en een nummer geschreven: ‘The Ride’. Dat gaat over jezelf blijven uitdagen en het beste uit je leven te halen, voor jezelf maar ook voor de mensen om je heen. Het nummer wordt rond 21 januari uitgebracht.
Credits:
PLUS Supermarkten
Okke Wiarda, Esmee Blom, Annemiek Moerman, Sharoni Bos, Gabrielle van IJzendoorn en Romy Assadourian.
Bureaus
Wunderman Thompson Amsterdam, Energize en Giesbers
TVC
Bureau: Wunderman Thompson
Sr. Creatives: Joey Boeters
Creative Director: Chris Sant
Client Service Director: Annemieke Min
Business Lead: Terry Stijvers
Sr. Producer: Kiek Beljaars, Petra Leddy
Productie TVC: PINK RABBIT
Regie: Rogier Hesp
Executive Producer: Mireille Lampe
Producer: Floor Schroeijers
DOP: Robbie van Brussel
Montage: MRTN.TV: Martin Heijgelaar, Pim van der Pas
Post Productie: Captcha!
Grading: Captcha! Barry Clarke
Music Supervision: AMP. Amsterdam// the Sonic Branding Company
Geluid: Studio Alfred Klaassen: Jacco Lenstra, Hans van de Loo
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing